Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Niniejsza strona powstała na życzenie obecnych użytkowników kas fiskalnych oraz w trosce o dobro i bezpieczeństwo przyszłych użytkowników kas fiskalnych obsługiwanych przez sklep komputerowy KLIK. Ze względu na zgłaszane nieuczciwe działania , szerzenie dezinformacji, nękanie telefoniczne sms - owe i osobiste użytkowników kas fiskalnych z Sulechowa i okolic przedstawiamy podstawowe informacje na temat praw i obowiązków użytkowników kas jak również serwisów kas fiskalnych

PODATNIKU ZNAJ SWOJE PRAWA

PODATNIKU PAMIĘTAJ !

MASZ PRAWO DO :

wyboru sprzedawcy urządzenia fiskalnego.

MASZ PRAWO DO:

zmiany serwisu bez podawania przyczyny.

NIE MUSISZ:

 wykonywać przeglądu częściej niż co 24 miesiące.

MASZ PRAWO DO:

rzetelnej obsługi zawierającej u nas zawsze w cenie kasy:

-Stworzenie logo na paragon
-Programowanie nagłówka kasy
-Programowanie towarów i usług
-wprowadzenie kasy w tryb fiskalny
-pomoc i doradztwo w zakresie uzyskania ulgi 700zł netto
-wsparcie merytoryczne z zakresu obsługi kasy
-powiadamianie o zbliżającym się przeglądzie
-uzyskanie oferty na terminal płatniczy + POLSKA BEZGOTÓWKOWA
(jesteśmy partnerem PAYTEL)

SPRZEDAWCA I SERWIS KAS FISKALNYCH POWINIEN

Sprzedawca i serwis kas POWINIEN :
-obsłużyć Cię rzetelnie i dobrać urządzenie adekwatne do Twoich potrzeb;
-przekazać Ci istotne informacje na temat procesu fiskalizacji urządzenia fiskalnego;
-przekazać Tobie informację na temat kosztów fiskalizacji, przeglądów okresowych, likwidacji kasy fiskalnej oraz materiałów eksploatacyjnych;
-pomóc Ci w ustaleniu używanych stawek VAT i terminu fiskalizacji;
-przeszkolić Cię z podstawowej obsługi urządzenia fiskalnego;
-zapewnić obsługę od momentu zakupu i fiskalizacji poprzez przeglądy, interwencje serwisowe aż po likwidację urządzenia fiskalnego.

SPRZEDAWCA I SERWIS NIE MOŻE:

Sprzedawca i serwis NIE MOŻE:
-WYMUSZAĆ na Tobie wcześniejszych przeglądów;
-WYMUSZAĆ na Tobie przedwczesnego zakupu nowego urządzenia fiskalnego;
-WYMUSZAĆ na Tobie wyboru marki czy modelu urządzenia fiskalnego;
-zachowywać się NIEETYCZNIE, NIEKULTURALNIE i w sposób nie przystojący Przedsiębiorcy.
Podatniku PAMIĘTAJ na lini użytkownik kasy - serwis kasy powinna panować równowaga i pełna współpraca.
Działalność serwisu nie jest ważniejsza niż Twoja własna działalność.

Ryzyko współpracy z monopolistą

Nieuczciwy sprzedawca kierujący się zasadami monopolu może w każdej chwili:

- podnieść ceny przeglądów okresowych urządzeń fiskalnych;
- zwiększać koszty likwidacji urządzeń fiskalnych;
- prowadzić do wzrostu kosztów użytkowania kasy przez zwiększanie cen usług i części serwisowych oraz materiałów eksploatacyjnych;
- narzucać klientowi markę i model urządzenia, z którego czerpie największe profity, a które jednocześnie nie spełnia rzeczywistych potrzeb klienta;
- sugerować zakup urządzenia nie ON-line narażając go na konieczność jego wymiany przed zapełnieniem modułu fiskalnego;
- zatajać informację na temat uwolnienia serwisów (podatnik sam decyduje, który serwis obsługuje jego kasę).

Witryna stworzona na platformie