Niniejsza strona powstała na życzenie obecnych użytkowników kas fiskalnych oraz w trosce o dobro i bezpieczeństwo przyszłych użytkowników kas fiskalnych obsługiwanych przez sklep komputerowy KLIK. Ze względu na zgłaszane nieuczciwe działania , szerzenie dezinformacji, nękanie telefoniczne sms - owe i osobiste użytkowników kas fiskalnych z Sulechowa i okolic przedstawiamy podstawowe informacje na temat praw i obowiązków użytkowników kas jak również serwisów kas fiskalnych
PODATNIKU ZNAJ SWOJE PRAWA
PODATNIKU PAMIĘTAJ !
MASZ PRAWO DO :
wyboru sprzedawcy urządzenia fiskalnego.
MASZ PRAWO DO:
zmiany serwisu bez podawania przyczyny.
NIE MUSISZ:
wykonywać przeglądu częściej niż co 24 miesiące.
MASZ PRAWO DO:
rzetelnej obsługi zawierającej u nas zawsze w cenie kasy:
-Stworzenie logo na paragon
-Programowanie nagłówka kasy
-Programowanie towarów i usług
-wprowadzenie kasy w tryb fiskalny
-pomoc i doradztwo w zakresie uzyskania ulgi 700zł netto
-wsparcie merytoryczne z zakresu obsługi kasy
-powiadamianie o zbliżającym się przeglądzie
-uzyskanie oferty na terminal płatniczy + POLSKA BEZGOTÓWKOWA
(jesteśmy partnerem PAYTEL)
-Programowanie nagłówka kasy
-Programowanie towarów i usług
-wprowadzenie kasy w tryb fiskalny
-pomoc i doradztwo w zakresie uzyskania ulgi 700zł netto
-wsparcie merytoryczne z zakresu obsługi kasy
-powiadamianie o zbliżającym się przeglądzie
-uzyskanie oferty na terminal płatniczy + POLSKA BEZGOTÓWKOWA
(jesteśmy partnerem PAYTEL)



SPRZEDAWCA I SERWIS KAS FISKALNYCH POWINIEN
Sprzedawca i serwis kas POWINIEN :
-obsłużyć Cię rzetelnie i dobrać urządzenie adekwatne do Twoich potrzeb;
-przekazać Ci istotne informacje na temat procesu fiskalizacji urządzenia fiskalnego;
-przekazać Tobie informację na temat kosztów fiskalizacji, przeglądów okresowych, likwidacji kasy fiskalnej oraz materiałów eksploatacyjnych;
-pomóc Ci w ustaleniu używanych stawek VAT i terminu fiskalizacji;
-przeszkolić Cię z podstawowej obsługi urządzenia fiskalnego;
-zapewnić obsługę od momentu zakupu i fiskalizacji poprzez przeglądy, interwencje serwisowe aż po likwidację urządzenia fiskalnego.
-obsłużyć Cię rzetelnie i dobrać urządzenie adekwatne do Twoich potrzeb;
-przekazać Ci istotne informacje na temat procesu fiskalizacji urządzenia fiskalnego;
-przekazać Tobie informację na temat kosztów fiskalizacji, przeglądów okresowych, likwidacji kasy fiskalnej oraz materiałów eksploatacyjnych;
-pomóc Ci w ustaleniu używanych stawek VAT i terminu fiskalizacji;
-przeszkolić Cię z podstawowej obsługi urządzenia fiskalnego;
-zapewnić obsługę od momentu zakupu i fiskalizacji poprzez przeglądy, interwencje serwisowe aż po likwidację urządzenia fiskalnego.
SPRZEDAWCA I SERWIS NIE MOŻE:
Sprzedawca i serwis NIE MOŻE:
-WYMUSZAĆ na Tobie wcześniejszych przeglądów;
-WYMUSZAĆ na Tobie przedwczesnego zakupu nowego urządzenia fiskalnego;
-WYMUSZAĆ na Tobie wyboru marki czy modelu urządzenia fiskalnego;
-zachowywać się NIEETYCZNIE, NIEKULTURALNIE i w sposób nie przystojący Przedsiębiorcy.
Podatniku PAMIĘTAJ na lini użytkownik kasy - serwis kasy powinna panować równowaga i pełna współpraca.
Działalność serwisu nie jest ważniejsza niż Twoja własna działalność.
-WYMUSZAĆ na Tobie wcześniejszych przeglądów;
-WYMUSZAĆ na Tobie przedwczesnego zakupu nowego urządzenia fiskalnego;
-WYMUSZAĆ na Tobie wyboru marki czy modelu urządzenia fiskalnego;
-zachowywać się NIEETYCZNIE, NIEKULTURALNIE i w sposób nie przystojący Przedsiębiorcy.
Podatniku PAMIĘTAJ na lini użytkownik kasy - serwis kasy powinna panować równowaga i pełna współpraca.
Działalność serwisu nie jest ważniejsza niż Twoja własna działalność.
Ryzyko współpracy z monopolistą
Nieuczciwy sprzedawca kierujący się zasadami monopolu może w każdej chwili:
- podnieść ceny przeglądów okresowych urządzeń fiskalnych;
- zwiększać koszty likwidacji urządzeń fiskalnych;
- prowadzić do wzrostu kosztów użytkowania kasy przez zwiększanie cen usług i części serwisowych oraz materiałów eksploatacyjnych;
- narzucać klientowi markę i model urządzenia, z którego czerpie największe profity, a które jednocześnie nie spełnia rzeczywistych potrzeb klienta;
- sugerować zakup urządzenia nie ON-line narażając go na konieczność jego wymiany przed zapełnieniem modułu fiskalnego;
- zatajać informację na temat uwolnienia serwisów (podatnik sam decyduje, który serwis obsługuje jego kasę).
